شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید، یک خبرنامه شگفت انگیز از ایمیل دریافت کرده اید و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کرده اید - که همه این کارها را برای ایجاد یک روابط قوی با مشتریان خود ایجاد کرده اند. اما حتی با آن گزینه هایی که در حال حاضر وجود دارد، می خواهید مهارت های ارتباطی خود را به سطح بعدی برسانید. خبر خوب؟ شما می توانید این کار را با یک وبلاگ انجام دهید. اگر می خواهید بدانید چگونه وبلاگ خود را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید، خواندن را ادامه دهید!

در حالی که شما نیازی به ساخت یک سایت در وردپرس ندارید، به خاطر این مقاله، فرض کنید شما انجام دادید. اگر این کار را نکردید، فرآیند اضافه کردن یک وبلاگ به سادگی امکان ایجاد یک صفحه جدید و پیوند آن با یک پلتفرم موجود (مانند Blogger.com) است. برای اطمینان باید مستندات مربوط به سایت خود را بررسی کنید.


اگر وب سایت خود را در وردپرس ایجاد کردید، موفق باشید. مراحل بسیار ساده هستند.


یادداشت سردبیر: آیا می خواهید یک وردپرس آسان راه حل؟ از GoDaddy Managed WordPress برای نیازهای وبلاگ نویسی خود استفاده کنید.

چگونه وبلاگ خود را به وب سایت خود اضافه کنید

یک صفحه جدید در وردپرس اضافه کنید

نام صفحه را بنویسید

صفحه را منتشر کنید

به بخش تنظیمات بروید

صفحه یک پست را تعیین کنید

مقدار پست های مورد نظر را تعیین کنید.

اولین پست خود را بنویسید و منتشر کنید

آسان نخود فرنگی اگر بخواهید برخی از تصاویری که شما را هدایت می کنند، مراحل زیر را در زیر مشاهده کنید.

1. یک صفحه جدید اضافه کنید.

به داشبورد وردپرس خود وارد شوید و روی صفحات> افزودن جدید کلیک کنید. این مرحله کاملا خودآزاری است. از آنجا که شما در حال حاضر یک وب سایت کسب و کار موجود دارید و می خواهید یک وبلاگ اضافه کنید، برای وبلاگ خود نیاز به یک صفحه برای زندگی خواهید داشت. شما نمیخواهید آن را در سایر اطلاعات مربوط به صفحه مربوط کنید. نام صفحه را بنویسید


2. صفحه را بنویسید.

نام آن "وبلاگ" برای شناسایی آسان است. جعبه متن را خالی بگذارید زیرا شما می خواهید صفحه به عنوان خوراک برای پست های خود عمل کند - یک صفحه خواندن استاتیک نیست.


3. صفحه را منتشر کنید.

برای اینکه صفحه وبلاگ خود را به زندگی ادامه دهید، باید آن را منتشر کنید. نگران نباشید که در آن پست ها هنوز رتبهدهی نشده است - ما بعدا با آن برخورد خواهیم کرد.


4. به قسمت تنظیمات بروید.

هنگامی که شما در داشبورد خود هستید، ستون سمت چپ را با همه چیزهایی که می توانید در WordPress انجام دهید، خواهید دید. به صفحه تنظیمات> خواندن بروید تا صفحهی که در بالا مشاهده کردید را ببینید.


5. صفحه یک پست را تعیین کنید.

روی صفحه استاتیک کلیک کنید و سپس وبلاگ را در زیر منوی کشویی برای صفحه پست ها انتخاب کنید. این مهم است. این مرحله تعیین کننده جایی است که خوراک وبلاگ شما ظاهر می شود. اطمینان حاصل کنید که "وبلاگ" را در منوی کشویی برای "صفحه های پست" و نه "صفحه اول" انتخاب کنید - مگر اینکه مطمئنا شما وبلاگ خود را به عنوان صفحه اصلی وب سایت کسب و کار خود (احتمالا نه) انتخاب کنید.


6. مقدار پست های مورد نظر را تعیین کنید.

این واقعا اولویت شخصی است. چندین پست می خواهید وقتی که خوانندگان شما بر روی وبلاگ کلیک می کنند ظاهر شوند؟ پنج؟ 12 بازی کردن با مقدار های مختلف و ببینید که کدام گزینه ترجیح می دهید. سپس تغییرات خود را ذخیره کنید.


7. اولین پست خود را بنویسید و منتشر کنید

و اکنون آماده باشید تا وبلاگ بسازید! اگر قبلا این کار را نکردید، اول باید یک تقویم سرمقاله برای محتوای خود ایجاد کنید تا بتوانید کیفیت و کار پایدار برای پیروان خود ایجاد کنید.