ShoutMeLoud به دست آورد ThToday آخرین روز سال 2017 است و زمانی که من صبح بیدار شدم، من با یک خبر خوب پذیرفتم. این یک صدای جیر جیر از یکی از خوانندگان بود که به من برای جایزه تبریک گفت. من شگفت زده شدم و احساس خاصی می کنم.

پس از چند ثانیه مرور، من باید بدانم که Indiblogger برنده جایزه وبلاگهای 2017 خود شده است و در اینجا این است:

ShoutMeLoud برنده جایزه بهترین وبلاگ در بیش از 1 category.e Best Indian Blogger Awards 2017

این جایزه توسط Indiblogger انجام شده است که یکی از محبوبترین انجمنهای وبلاگنویسی هند است و بیش از 10 سال به صورت آنلاین بوده است.

این دومین بار تیم IndiBlogger این جایزه را انجام داد. آخرین بار در سال 2013 بود، و ما هم همینطور جایزه را گرفتیم. شما می توانید در مورد جایزه قبلی در اینجا بخوانید.


جایزه بهترین وبلاگ را برنده شد: جایزه Bloggers هند 2013 (IBA)




آنها با به دست آوردن برخی از سنگهای پنهان با این جایزه کار خوبی را انجام داده اند. چنین جوایزی به مردم کمک می کند که وبلاگ هایی را که ارزش دیدن دارند پیدا کنند. شما می توانید لیستی از تمام وبلاگ های دیگر که جایزه را در اینجا دریافت کرده اید را ببینید.


چند کلمه آخر قبل از اینکه خداحافظی کنیم تا سال 2017:

2017 یک سال گذشت برای ShoutMeLoud بوده است و این خبر در زمان بهتر نمی تواند باشد. فقط چند هفته پیش، ما نسخه جدیدتری از ShoutMeLoud را راه اندازی کرده ایم و از آن زمان به بعد، ما گوش فرا داده و بهینه سازی طرح و طرح را برای بهترین تجربه کاربری برای شما انجام داده ایم. بسیاری از تحولات جدید در حوادث اتفاق می افتد و سال 2018 برای همه ما یک سال شگفت انگیز است. ادامه خواهد داد تا بهترین من را ارائه دهد و سرگرم کننده خواهد بود که ببیند زندگی چگونه شکل می گیرد.

با تشکر از شما، هر کس، که بخشی از این سفر بوده است و کسانی که با هم رشد کرده اند.


اگر دوست دارید می توانید از این توییت پیش از جمعیت استفاده کنید تا جهان توییتر در مورد این پیروزی بفهمد.