وبلاگ نویسان معمولا تلاش بیشتری برای ایجاد محتوا دارند. نوشتن داستان ها، پست های نشر و پیدا کردن بهترین رسانه ای که با آن می آید یک کار سرگرم کننده اما بسیار وقت گیر است. بنابراین سخت است بر سایر بخش های سایت تمرکز کنید.

بنابراین، به جای فکر کردن به ظاهر سایت و عناصر طراحی آن که شاید حتی نمیدانید چطور به خودتان بسازید، اگر بتوانید آن را در حال حاضر آماده کنید، خوب است. اگر از WordPress استفاده می کنید، در حال حاضر می دانید که هزاران تم رایگان و برتر برای هر طرحی که می توانید تصور کنید، وجود دارد. و از آنجا که وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگنویسی ایجاد شده است، تم های وبلاگ نویسی هنوز هم یکی از محبوب ترین بخش های جستجو است.


اما گاهی اوقات داشتن گزینه های بسیار زیاد یک گزینه خوب نیست. به جای صرفه جویی در وقت با پیدا کردن یک تم کامل، شما در حال حاضر باید برای ساعت ها مرور کنید تا شما بهترین ها را پیدا کنید. سپس، می توانید روزها را در مقایسه با چندین تم که از گروهی از آنها انتخاب کرده اید، صرف کنید.


ما در حال حاضر در مورد پیدا کردن یک تم کامل برای سایت خود صحبت کردیم، بنابراین میتوانید با خواندن مقاله خود به خود کمک کنید. برای کمک به شما حتی بیشتر، ما از طریق تمام این تم ها مرور می کنیم، بنابراین شما مجبور نیستید. فقط نگاهی به لیست در این مقاله بیاندازید و مطمئن هستیم که شما یک مورد را پیدا خواهید کرد که فقط برای وبلاگ شما مناسب است. به ما اطلاع دهید که کدام یک از گزینه های برتر شماست.

با تقریبا 2000 مورد فروخته شده، نوشتن وبلاگ قطعا یکی از محبوب ترین تم های وبلاگ نویسی در Envato است. این تعجب ندارد که موضوع به طور خاص برای وبلاگ نویسان طراحی شده است. این بسیار مدرن و مینیمالیستی است. تنها با چند عنصر که در صفحه نشان داده شده است، به محتوای آن افزوده می شود - چیزی که برای وبلاگ نویس مهم تر است.


کل موضوع با جستجوگرها در ذهن ساخته شده است، بنابراین شما آرام می شوید و می دانید که افراد قادر خواهند بود پست های شما را به آسانی پیدا کنند. همه چیز آسان است، اما شما می توانید از چهار طرح مختلف وبلاگ انتخاب کنید. پاسخگو است، شبکیه آماده است و به لمس دوستانه، بنابراین خوانندگان تلفن همراه خود را نیز می توانید از وبلاگ بر روی بروید لذت ببرید. بیش از بیست آیکون اجتماعی وجود دارد که می توانید در کنار نام خود نشان دهید و خیلی بیشتر.

وبلاگ بزرگ برای وبلاگ نویسان و مسافران طراحی شده است. این ویژگی یک سبک منحصر به فرد است که بسیاری از شما مورد تحسین قرار می گیرید، ما در مورد آن مطمئن هستیم. با بیش از بیست قالب، شما می توانید مطمئن باشید که شما آن را پیدا خواهید کرد که برای شما و بازدیدکنندگان شما عالی خواهد بود. تم اجازه می دهد تا شما برای نشان دادن گالری تصاویر و فیلم ها نیز هست.


Customizer Live به شما اجازه می دهد تا با بیش از 300 گزینه کار کنید. بخش شگفت انگیز این است که تغییرات بلافاصله قابل مشاهده است.


وبلاگ بزرگ پاسخگو است، شبکیه چشم آماده، ویژگی های کد کوتاه، سبک، و خیلی بیشتر.