مدتهاست که از زمانی که تصاویر بیش از حد بزرگ بودند تا بارگذاری بر روی اینترنت انجام شود. امروزه وب سایت ها نمی توانند بدون آنها وجود داشته باشند. با وجودی که سرعت اینترنت در طول سال ها به طور چشمگیری افزایش یافته است، بسیار مهم است که از تصاویر خود در وبلاگ خود مراقبت کنید.

فقط به این دلیل که آسان است تصاویر را به سایت خود آپلود کنید، این بدان معنا نیست که شما باید بدون آماده سازی انجام دهید. تصاویر غیرمتعارف می توانند در بسیاری از موارد به سایت شما آسیب برسانند؛ از تاثیر گذار بودن راه بازدیدکنندگان از شما به سرعت وب سایت شما و رتبه بندی های SEO فکر می کنم. اگر هنوز به آن فکر نکرده اید، ما در اینجا برای نشان دادن چندین راه برای بهبود تصاویر در WordPress هستیم.


در این راهنمای ما به شما نشان خواهیم داد:

چگونه برای بهینه سازی تصاویر برای وردپرس به طوری که شما سایت خود را سرعت بخشید و بهبود SEO

چرا باید تصاویر را برای وردپرس بهینه سازی کنید؟ اگر تلاش کنید، می توانید از موارد زیر انتظار داشته باشید:


سایت سریعتر

SEO بهتر

پشتیبان گیری کوچکتر

استفاده کمتر از پهنای باند

کاربران شادتر

شما همچنین باید بدانید که مراحل مختلفی وجود دارد که می توانید تصاویر را بهینه سازی کنید. شما می توانید از عکس ها حتی قبل از ارسال آنها به یک وبلاگ مراقبت کنید یا بعد از آپلود آن را انجام دهید.


به سرعت تصاویر خود را در سایت خود آزمایش کنید

قبل از شروع به کار در بهینه سازی، شما می توانید به سرعت سایت خود را برای سرعت و کارایی بررسی کنید. با استفاده از هر یک از ابزارهای موجود در لیست، شما به سرعت متوجه خواهید شد که تصاویر کدام شکل در سایت شما هستند.


ما دوست داریم از GTmetrix استفاده کنیم که حتی تصاویر دقیقی را نشان می دهد که باعث می شود سایت شما بارگیری کند.


بهینه سازی تصاویر برای وردپرس قبل از آپلود

در حالی که وبلاگ نویسی، اکثر مردم تمام مراحل لازم را برای بهینه سازی تصاویر خود انجام نمی دهند. معمولا، مردم فقط عکس خود را از دوربین یا گوشی هوشمند خود گرفته، آن را از اینترنت دانلود و یا با استفاده از نرم افزار کامپیوتر ایجاد کنند.


آنها در مورد فرمت ها، ابعاد تصویر و نام فایل ها فکر نمی کنند. اگر تصویر به نظر خوب می رسد، آنها فقط فرض می کنند که آماده اینترنت است. اگر تصاویر خود را بررسی نکنید، به سمت یک فاجعه می روید.

قبل از بررسی عرض و ارتفاع هر عکس، تصاویر را به سایت وردپرس خود آپلود نکنید. برای مثال، اگر شما تصاویری با حداکثر 700 پیکسل نمایش دهید، برای بارگذاری تصویر وسیع تر نیازی نیست. اگر این کار را بکنید، یک فایل بزرگتر دارید که سایت شما را کندتر میکند، در حالی که خروجی یکسان است. وردپرس اندازه دیگری را ایجاد می کند، اما این بهانه ای نیست که تصاویر را قبل از آپلود تهیه کند.


تغییر اندازه تصاویر سریع و آسان است. بسیاری از ابزارهای رایگان مانند مایکروسافت رنگ است که به شما کمک می کند. شما حتی می توانید ابزارهای آنلاین رایگان برای تغییر اندازه تصاویر مانند Easy Resize یا Resize Image پیدا کنید.


ابعاد تصویر از تم به موضوع متفاوت خواهد بود. اگر مطمئن نیستید که کدام یک از شما باید استفاده کنید، نگاهی دقیق تر به موضوع خود بگذارید و تصاویر را بررسی کنید، اسناد را جستجو کنید یا از پشتیبانی برای کمک بخواهید.


کیفیت را تغییر دهید

پس از تغییر ابعاد، باید تغییر کیفیت تصاویر را در نظر بگیرید. بسته به نرم افزار، روش های مختلفی برای تغییر کیفیت تصاویر وجود دارد. به عنوان مثال، همیشه محبوب فتوشاپ به شما امکان می دهد تصاویر را برای وب ذخیره کنید. این گزینه به شما اجازه می دهد تصاویر را با کیفیت پایین تر ذخیره کنید، اما برای سایت شما بهینه سازی می شوند.


همچنین، اگر شما تصمیم به ذخیره یک عکس به عنوان JPEG، فتوشاپ از شما می خواهد که سطح کیفیت را انتخاب کنید. در این مورد، کاهش کیفیت از 12 تا 8 به طور قابل توجهی باعث کاهش اندازه یک تصویر می شود، در حالی که تفاوت کیفیت آن بزرگ نخواهد بود.


اگر هنوز از هیچ نرم افزاری برای تغییر کیفیت تصاویر خود استفاده نمی کنید، می توانید ابزار رایگان آنلاین کوچک PNG را امتحان کنید. فقط یک عکس آپلود کنید و ببینید تفاوت آن چیست.


فرمت مناسب را انتخاب کنید

حتی پس از تغییر اندازه و کیفیت، باید قالب را تغییر دهید. برای شروع، فقط با انتخاب فرمت مناسب، شما می توانید چند کیلوبایت از یک تصویر را حذف کنید، اگر نه بیشتر.