هنگام شروع وبلاگ، یکی از مواردی که باید تصمیم بگیرید، نام وبلاگ شما است. هنگامی که نام وبلاگ خود را انتخاب می کنید، برای همیشه وجود خواهد داشت و این نام چیزی است که شما را به صورت آنلاین نشان می دهد. مهم است که نام شما جذاب و آسان به یاد داشته باشید.


نام خوب شانس مردم را به یاد می آورد. میزان کلیک شما می تواند بالاتر باشد اگر افراد در نتایج جستجوی خود وبلاگ خود را تشخیص دهند. ایده خوبی است که یک URL و یک نام وبلاگ داشته باشیم، زیرا خوانندگان بالقوه کار ساده تر پیدا کردن وبلاگ شما را خواهند داشت.

اما، با توجه به این که امروزه بسیاری از وبلاگ ها وجود دارد، شانس این است که URL هایی که می خواهید قبلا گرفته شده باشند. در این شرایط، باید یک حفاری انجام دهید تا یک دامنه را به خوبی به موضوع وبلاگتان مرتبط کنید. اما، ورود نام دامنه اصلی کار ساده ای نیست. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم این ده ژنراتور وبلاگ را به اشتراک بگذاریم که می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

تقسیم نام یک وب سایت است که ابزارهای مختلف فیلتر سازی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند نام دامنه مناسب را برای نیازهای وبلاگ نویسی خود پیدا کنید. اولین چیزی که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی مورد نظرتان را فیلتر کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، گزینه های "پایان" و "شروع" را بررسی کنید و ببینید که چگونه کلمات کلیدی خود را با آنها نمایش می دهد.


شما می توانید جستجوی خود را با تنظیم تعداد کاراکترهایی که می خواهید محدود کنید. تقسیم یک نام به شما اجازه می دهد تا دامنه ها را با پسوند های خود از جمله .org، .net یا .com جستجو کنید. در حالی که به دنبال نام دامنه کامل خود هستید، می توانید پیشنهادات مشابه در پایین صفحه را مشاهده کنید.


آیا شما بی ادب هستید و نمی دانید کجا شروع کنید؟ نگران نباش تقسیم نام یک گزینه دامنه تصادفی را ارائه می دهد که می توانید از آن برای فریب طاغوت استفاده کنید و برخی ایده ها را انتخاب کنید یا یک دامنه تصادفی را انتخاب کنید که به نیازهای شما بستگی دارد.