فروشگاه سی و سه پل از سال ۱۳۹۲ به لطف اعتماد و همت مشتریان گرامی، فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد. اساس کار این فروشگاه بر مبنای جلب رضایت مشتریان، ارائه ی اجناس اوریجینال به همراه گارانتی و مهلت تست، مشاوره و راهنمایی در مورد خرید گوشی و لوازم جانبی با قیمت مناسب می باشد. اکنون پس از چند سال فعالیت و گسترش زمینه کاری، در تلاشیم تا لذت یک خرید اینترنتی آسان را برای شما فراهم آوریم. انواع گوشی های موبایل، تبلت، لوازم جانبی، انواع کارت حافظه و هارد دیسک از برندهای معتبر سامسونگ، بلک بری، نوکیا، مایکروسافت، ال جی، اپل، شیائومی و ... تنها بخشی از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه می باشند.

خرید موبایل و تبلت، امروزه به یکی از نیاز کاربران تبدیل شده است، فروشگاه اینترنتی سی و سه پل مفتخر است با ارایه مشخصات کامل گوشی های موبایل و نقد و بررسی آن ها، این امکان را به کاربران خود می دهد تا یک خرید دقیق و متناسب با نیازشان صورت گیرد. در کنار قیمت موبایل که سعی شده همواره با خفظ کیفیت و گارانتی های معتبر در نازل ترین سطح در بین رقبا باشد، طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل و تبلت برای خریداران مهیا شده است تا نیاز خود را به یکباره در خرید از فروشگاه سی و سه پل  برطرف کنند. همچنین شما می توانید با ثبت دو خرید، در سفارش های بعدی تخفیف بگیرید!

فروش لوازم جانبی برای موبایل و تبلت همواره یکی گزینه های اصلی فروشگاه است زیرا که پوشش تمام برندهای تلفن همراه و تبلت؛ مایکروسافت، نوکیا، اپل، بلک بری، موتورولا، سامسونگ، ال جی، ایسوس، شیائومی، گوگل، هوآوی، کاترپیلار (کت)، سونی، اچ تی سی کاری سخت و نیار به دقت بسیار دارد و با تمام موانعی که موجود است سعی شده است تا طیف کاملی از لوازم جانبی؛ انواع مموری کارت ، پاوربانک ، شارژر ، کاور و محافظ صفحه گلس و نانو ، هندزفری هدفون هدست سیمی و بلوتوث وایرلس ، قطعات موبایل از قبیل سیمکارت ، لنز دوربین ، بدنه ، تاچ و ال سی دی LCD مادربرد ، کابل و مبدل USB OTG ، فیجت اسپینر، داک و شارژر Samsung Dex Station، ساعت هوشمند اپل واچ، اسپری و مایع نانو، هولدر و لوازم جانبی ماشین و شارژر فندکی کابل AUX و کار کیت، قلم لمسی، هارد اکسترنال، دکمه هوم، درپوش USB، کابل HDMI، لایتنینگ Lightning و ... برای مشتریان آماده شود. پس در کنار خرید تلفن همراه مناسب با انتخابتان توانایی آگاهی از قیمت لوازم جانبی و خرید را در یک فروشگاه اینترنتی به یکباره دارا هستید.

جشنواره های فروش در سی و سه پل دائمی هستند و شما همراهان گرامی ضمن خرید کالا ها با قیمت مناسب می توانید از تخفیف های دائمی ما نیز بهره مند شوید.