وب سایت رسمی " تو چشم " یک آرشیو جامع و کامل از نیازمندی های سطح کشور، معرفی کالا ها و خدمات، تبلیغات اینترنتی و بستری برای درج آگهی رایگان می باشد. شما با ورود به وب سایت تو چشم می توانید استفاده های متفاوتی بنا به کاربری و نیازتان داشته باشید. صاحبان مشاغل به راحتی می توانند در راستای جذب کادری با داشتن توان مندی های مورد نظر شان، تنها با درج آگهی در سایت تو چشم موفق شوند کسب و کار خود را به افراد زیادی در سطح کشور معرفی کرده و از میان گزینه های بیشتری انتخابی مطمعن تز و توانمند تر برای کارشان داشته باشند.

از طرفی دیگر آن دسته از عزیزان جویای کار نیز می توانند میان آگهی های مرتبط به کسب و کار بدون هدر دادن وقت و جستجو های بی فایده بگردنند و از فرصت های شغلی بیشتری مطلع شوند و از آن میان مناسب ترین شان را با توجه به علایق و مهارت های شان انتخاب کنند.

و افرادی که در بخش خرید و فروش فعال هستند نیز می توانند با درج آگهی در وب سایت رسمی تو چشم، کالای خود را معرفی کرده و با به نمایش گذاشتن آن، خرید و فروش خود را پر بازده تر کنند. زیرا با درج آگهی در وب سایت تو چشم، آگهی ها و نیازمندی هایتان بینندگان و مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد و در نتیجه خرید و فروش هایتان رونق بیشتری کسب خواهند کرد.

یکی از بهترین مزیت های ثبت آگهی و درج آگهی در وب سایت تو چشم برای معامله گران این است

 که می توانند بدون واسطه و بدون فوت وقت اقدام به خرید و فروش های خود کنند. زیرا در زیر هر آگهی ثبت شده در این وب سایت، علاوه بر مشخصاتی از خود کالا یا ملک یا خودرو، اطلاعات لازم برای برقراری تماس با صاحبین آگهی نیز موجود می باشد که شما از این طریق می توانید به راحتی با فروشندگان تماس گرفته و با در نظر گرفتن تمامی شرایط و جوانب لازم، بی واسطه و بی دردسر دست به معاملات دلخواه خودتان بزنید.

جستجو در وب سایت تو چشم برای کاربران بسیار آسان است. زیرا پس از ورود به وب سایت، بلافاصله خواهید دید که یک طبقه بندی دقیق و منظم از هر آنچه که به دنبال می گردید و نیاز دارید برایتان فراهم شده است.

در سمت راست صفحه در سایت تو چشم، ستونی خواهید دید که عنوان آن " دسته بندی" است. و دارای زیر مجموعه هایی ست که به شما کمک می کند تا زودتر به چیزی که می خواهید برسید. این دسته بندی شامل بخش های جامع از موارد زیر است:

1)      املاک

2)      لوازم الکترونیکی

3)      وسایل نقلیه

4)      لوازم خانگی

5)      وسایل شخصی

6)      وسایل ورزشی و تفریحی و سرگرمی

7)      خدمات و کسب و کار

8)      بازار کار

9)      و تبلیغات

شما با مراجعه و ورود به هر بخش می توانید با جستجویی هدفمند و با صرفه جویی در زمان تانف انتخابی بهتر داشته باشید.

به جز تفکیک از لحاظ دسته بندی های نوعی، یک نوع تفکیک دیگر از لحاظ دسته بندی آگهی های هر شهر در سایت وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا در هر شهری که هستید و یا می خواهید اقدام به جستجو برای یافتن کسب و کار یا خرید و فروش کنید. شما با کلیک بر روی گزینه ی انتخاب شهر می توانید تمامی آگهی های موجود  در شهر مورد نظرتان را ببینید.

چه در سایت ثبت نام کرده باشید و چه به عنوان میهمان وارد آن شده باشید نی توانید از امکانات سایت در جهت نیازمندی هایتان استفاده کنید. اما به شما پیشنهاد می شود با مراجعه به بخش ورود و ثبت نام در سایت هرچقدر که می خواهید آگهی هایتان را به صورت رایگان در وب سایت تو چشم ثبت کنید و منتظر روند رو به رشد بازدهی آگهی های درج شده تان باشید.

برای ثبت نام در سایت تو چشم باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره موبایل تان را وارد کنید و یک رمز عبور شخصی برای خودتان بزارید تا هر بار به راحتی وارد پنل کاربری تان شوید و منظم تر به کارتان ادامه دهید.

پس از ثیت آگهی می توانید از امتیاز هایی که سایت تو چشم برای آگهی های شما در نظر گرفته است استفاده کرده و بازدهی کارتان را بیشتر و بیشتر کنید.

یکی از این مزیت ها استفاده از امتیاز آگهی ویژه است. شما با ویژه کردن آگهی تان می توانید آگهی درج شده تان را در صدر سایر آگهی های درون سایت قرار دهید و شانس دیده شدنش را بیشتر کنید. برای اینکار با پرداخت تنها 15 هزار تومان میتوانید به مدت 30 روز تمام آگهی تان را در بالای آگهی های دیگر قرار داده و باعث شوید هر کاربری که وارد سایت می شود پس از ورود و گشتن لا به لای آگهی های دیگر ابتدا آگهی ویژه ی شما را ببیند.