صرافی آینده روشن با سال ها تجربه

صرافی آینده روشن با سال ها تجربه در زمینه ارسال حواله به سراسر دنیا اقدام به ارساله حواله eih ،حواله لیر و حواله درهم می نماید.

حواله درهم به دبی همیشه متقاضیان زیادی بین ایرانیان داشته است. فاصله هوایی کم امارات با ایران و همچنین راحتی رفت و آمد ایرانیان به دوبی برای گذراندت تعطیلات یا تحصیل و زندگی تقاضای فراوانی برای ارسال حواله به دبی را بوجود آورده است. رفت و آمد فراوان تجار، دانشجویان و مسافران به دبی باعث درخواست فراوان حواله به امارات شده است.

Europäisch-Iranische Handelsbank بانک EIH یا بانک تجارتی ایران و اروپا یک بانک آلمانی واقع در هامبورگ است که در سال 1971 برای تسهیل و تسریع در روابط تجاری ایران و اروپا از جمله ارسال حواله eih یا ارسال یورو منشا اروپا eih در تهران تاسیس شد.  ارسال حواله یورو eih از دیگر خدمات صرافی آینده روشن می باشد. شما می توانید برای آگاهی از نرخ حواله eih با کارشناسان ما در صرافی آینده روشن تماس بگیرید. همینطور صرافی آینده روشن عملیان مربوط به انتقال پول به اروپا را از طریق ارسال حواله یورو به بانک BCP که یک بانک سوئیسی هست انجام می دهد.

حواله لیر به ترکیه با توجه به وجود دانشجویان ایرانی در ترکیه، اقامت بسیاری از هموطنان در این کشور و گستردگی حجم معاملات بازرگانی بین ایران و ترکیه  به سرعت رو به گسترش است و ارسال حواله لیر به ترکیه به خاطر وصل بودن بانکهای این کشور به سیستم بانکی بین المللی کاری دشوار و پیچیده است. همچنین در سالهای اخیر بخاطر سفر رو به گسترش ایرانیان به ترکیه برای گذراندن تعطیلات و آسان بودن سفر به ترکیه و امکانات فراوان هر روز معاملات بانکی بین ایران و ترکیه گسترده تر می شود.

 

مزایای حواله پول:

انتقال سریع پول همچون انتقال اینترنتی در داخل ایران

نداشتن محدودیت ارسال حواله لیر به ترکیه در مقابل محدود بودن دیگر ارزهای رایج

پایین بودن نرخ تبدیل لیر در برابر الباقی ارزها با ریال ایران

قابلیت انتقال لیر به 12 بانک ترکیه ای

حواله لیر به هالک بانک ترکیه

پایین بودن کارمزد نسبت به دیگر ارزهای رایج

نداشتن ریسک در فریز شدن پول به دلایل تحریمهای صادر شده علیه ایران

نا محدود بودن تراکنش حواله در یک روز

صرافی آینده روشن با داشتن بیش از 5 حساب بانکی در ترکیه قادر به ارسال حواله به ترکیه با کمترین نرخ و سریع ترین زمان را دارا می باشد.اگر شما مشتریان عزیز به دنبال حواله به ترکیه با کمترین نرخ و مطمئن ترین راه هستید ، با ما تماس بگیرید. صرافی آینده روشن در جهت بهبود روش های پرداخت بین‌المللی، صدور حواله بانکی به ترکیه و انتقال پول به این کشور را با استفاده از مطمئن‌ترین شیوه‌ها، ممکن کرده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده صدور حواله‌های ارزی به ترکیه را به ما بسپارید. اکثر حواله‌های ارزی که توسط ما صادر می‌شوند، به صورت داخلی و از همان کشور انجام می‌شوند و به همین دلیل مبلغ حواله خیلی سریع به حساب مقصد واریز می‌شود.