شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه توسط عده ای از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های معماری و عمران دانشگاه فردوسی در مشهد  جهتن انجام پروژه هایی مانند طراحی نما و نقشه کشی ساختمان تاسیس شد. تیم طراحی شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه تا به امروز در پروژه های بزرگی را به انجام رسانده است. تخصص این تیم در ارائه راه حل های کاربردی و مقرون به صرفه در امر ساخت و ساز و معماری می باشد. این امر باعث شده است که همیشه این شرکت مهندسین مشاور مورد اطمینان کارفرمایان و انبوه سازان ساختمانی باشد.

از جمله خدمات شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

·         مطالعات امان سنجی پروژه های معماری و ساختمانی

·         مطالعات مربوط مراحل اول و دوم پروژه که به ترتیب مراحل پایه و تفصیلی نامیده می شود

·         نظارت بر کارگاه های ساختمانی و کنترل کیفیت پروژه

·         خدمات فنی در زمان اجرای پروژه معماری و ساختمانی

·         خدمات طراحی داخلی و خارج ساختمان

 

شرکت مشاورین ساختمانی و معماری ایوان سازه افتخار دارد با سال ها سابقه در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی و معماری در مشهد ، کارفرمایان گرامی در اجرای این پروژه ها یاری کند. ارتقا مداوم کیفیت خدمات مهندسی، سرعت در پاسخ‌گویی و انجام به موقع تعهدات در قبال کارفرمایان، از مهمترین اصول شرکت مهندسین مشاور ساختمانی و معماری ایوان سازه است. لذا تمام فعالیت‌های مربوط به طراحی ساختمانی و معماری این شرکت مشاور ساختمانی از جمله دفتر فنی، دفتر رسیدگی پیمان و واحد کنترل پروژه دائما مورد کنترل و بررسی قرار می‌گیرند.

 

شرکت مهندسان مشاور ساختمانی ایوان سازه خدمات مربوط مشاوره ،طراحی، نظارت و اجرا پروژه های معماری و ساختمانی ،بر مبنای قوانین و استاندارد های بین المللی و منطبق با قوانین سازمان نظام مهندسی و شهرداری مشهد انجام می دهد و خود را کاملا متعهد به انجام کامل خواسته ها و نیاز های کارفرمایان می داند. در این مجموعه، هدف اصلی ما برقراری یک رابطه طولانی مدت و دوطرفه و بر اساس اعتماد و اطمینان متقابل است.