ساوتاجاناه

یک وبلاگ خیلی شیرین درباره تکنولوژی و اخبار جدید جهان - سعی میکنیم که جدیدترین اخبار را برای شما فراهم نماییم

۲۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ممکن است با شنیدن کلمات و عباراتی مثل ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی و از این قبیل عبارات موارد زیادی در ذهنتان نقش ببندد.  پیچیدگی قوانین و مراحل طولانی امور ثبتی و پیگیری از دفاتر ثبتی و اداره ثبت شرکت ها خارج از حوصله شما باشد و حتی از صحت و درستی انجام کار مطمئن نباشید در این صورت ممکن است کلا از انجام کار منصرف شوید. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با پیشرفت اقتصادی و رشد کار آفرینی اولویت اول برای صاحبان مشاغل پروسه ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی است تا بتوانند از شخصیت حقوقی برخوردار بوده و از مالکیت معنوی و حق کپی رایت خود محافظت کنند.

داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از امور حقوقی در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، انحلال شرکت و ... به منظور اجتناب از مشکلات در امور ثبتی امری ضروریست.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

تمام شهریه پس از مکالمه روان

تمام شهریه پس از مکالمه روان

 

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

 

حواله دلار

 صرافی آینده روشن ضمن ارائه خدمات ارزی بین المللی و ویژه در خصوص حواله دلار آمریکا ، همواره پیش رو در زمینه فعالیت های بانکی و ارسال پول به سرتاسر دنیا بوده است . امکان انجام حواله ارزی را برای افرادی که نیازمند دریافت ارز در آمریکا هستند یا برای انتقال ارز از ایران به آمریکا مشکل دارند به روشهای متفاوت فراهم نموده است. متاسفانه هنوز مدت ها بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت به صورت کامل در ایران اجرایی نشده است.  صرافی آینده روشن با روش های جایگزین مطمئن و سریع و استفاده از آخرین روش های انتقال پول، حواله دلار به آمریکا را انجام میدهد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین

مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین

 

ما خدمات کامل برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های مختلف ، سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال و ساخت سوییچ ریموت دار ماشین ها مانند ساخت سوئیچ و ریموت ماشین پژو ، سوئیچ پراید، ساخت سوئیچ پژو پارس و ساخت کلید کددار دیگر محصولات ایران خودرو و سایپا را در اسرع وقت و با بهترین قیمت ارائه می دهیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا از قیمت سوئیچ و ریمت ماشین پژو یا قیمت سوئیچ و ریموت ماشین پراید یا قیمت سوییچ دیگر ماشین ها آگاه شوید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب خانه، مرز بین خانه شما و دنیا بیرون است. درب ضد سرقت ترک نه تنها امنیت را به منزل شما به ارمغان می آورد بلکه باعث احساس امنیت و آرامش در خانه هم می شود. برای صاحبان خانه و فروشگاه هیچ چیز مهم تر از حفاظت از مکان شان نیست.   در ضد سرقت ترک دارای مقاومت بالا و زیبای چشم انگیزی است که به منزل یا محل کار شما جذابیتی دو چندان می بخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

 

جراحی پلاستیک شاخه ای از جراحی عمومی است که به رفع مشکلات اختلالی بدن می پردازد. تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی در این است که جراحی زیبایی فقط به هدف زیبا ساختن قسمتی از بدن مانند جراحی زیبایی بینی که معمولا برای کوتاه کردن بینی انجام می شود اما دایره جراحی پلاستیک بسیار فراتر از جراحی زیبایی رفته و هدف آن رفع مشکلات اختلالی بدن در کنار جراحی زیبایی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

شرکت کیاپلیمر در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به پرفروش ترین تولیدکننده بسیاری از مواد اولیه تایر در ایران مانند Microcrystalline wax و wax Antiozonant تبدیل شده است. شرکت کیاپلیمر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود به عنوان تامین کننده قابل اطمینان در ایران شناخته می شود. مشتریان ما شرکت های بزرگ تایرسازی مانند دنا، بارز و غیره هستند. در دنیای تجارت ما به دنبال رابطه های تجاری بلندمدت و براساس اعتماد و اطمینان هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

6 راه برای ارسال ایمیل های تعطیلات خود را در صندوق ورودی در حال تکمیل

فصل تعطیلات شلوغ ترین سال سال برای بازاریابان ایمیل است. علامت های تجاری برای ترویج کسب و کار خود تلاش می کنند و تلاش های زیادی را برای ایجاد جشن های مبارزات ایمیل تعطیلات رقابت می کنند. در این سال، روند هایی مانند تعامل و یادگیری ماشین ها به دست آمده است و می توان آنها را برای کسب نتایج بهتر از مبارزات تعطیلات خود استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

Top 10 Experts Industry Share نکات بازاریابی پست الکترونیک برای 2017 [Infographic]

همانطور که ما نسبت به سه ماهه چهارم سالگی رقابت می کنیم - مهمترین زمان برای بازاریاب ها - ما می بینیم که کسب و کارها برای رسیدن به حداکثر تبدیل شدن به کسب و کار خود، تلاش می کنند. صرف نظر از نوع کسب و کار، بازاریابی در طول فصل تعطیلات به نوبه خود کاملا جدید است.


فصل تعطیلات تقریبا در اینجا است و از اینرو، برای برنامه ریزی و اجرای برنامه تعطیلات ایمیل خود، 10 نفری از بازاریابی ایمیل و دنیای رسانه های اجتماعی، به شما راهنمایی، ترفندها و پیش بینی ها در این شگفت انگیز متن باز - بازاریابی ایمیل بازاریابی نکات و روند ها - کارشناسان صحبت می کنند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

تبلیغات در گوگل ادوردز

با رونق گرفتن تبلیغات در گوگل در ایران شرکتها و صاحبان مشاغل زیادی بدنبال تبلیغ در صفحه اول گوگل می باشند و اولین سوال هزینه های تبلیغات در گوگل می باشد.

معمولا شرکتهایی که تبلیغات گوگل انجام می دهند پیشنهادات متفاوتی برای انجام پروژه گوگل ادوردز به مشتریان ارائه می کنند. مثلا پکجهای کارت اعتباری مختلفی را پیشنهاد می کنند و برای هر پکیج تعداد کلیک ثابت با زمان نمایش ثابتی ارائه می دهند.

مثلا با خرید کارت اعتباری 100 هزار تومانی به شما 1000 کلیک را می فروشند و اگر کارت اعتباری 500 هزار تومانی بخرید به شما پنل مدیریتی می دهند.

1: نسبت تعداد کلیک تبلیغ شما به تعداد نمایش تبلیغ شما در گوگل( Click Through Rate)  یا  CTR

مثلا اگر تبلیغ شما 100 بار توسط جستجوگران در گوگل مشاهده بشود و فقط 10 بار روی تبلیغ شما کلیک بشود CTR شما 10% خواهد شد:

CTR=10/100=10%

اغلب اوقات این پکها با اختلاف 10 تا 15 درصدی بیشتر از ارزش واقعی پول رایج کشوری که حساب مدیریتی گوگل ادوردز با آن کار می کند به ریال حساب میشود.

نکته مهم در محاسبه هزینه گوگل ادوردز این است که شما نمیتوانید یک فرمول محاسبه قیمت برای تمام کلمات کلیدی متفاوت و حتی در صورت تشابه کلمات کلیدی برای تمام وب سایتها در نظر بگیرید.

برای توضیح بیشتر این موضوع نحوه محاسبه قیمت هر کلیک برای کلمات کلیدی را برای شما توضیح میدهم :

رتبه شما برای ظاهر شدن پس از سرچ کلمه کلیدی شما از حاصل ضرب هزینه پرداختی هر کلیک (Bid) در یک امتیاز از 0 تا 10(Quality Score) که از این به بعد QS به اختصار می نامیم محاسبه می شود.

QS یا امتیاز کیفیت تبلیغ شما بر اساس 3 فاکتور اصلی محاسبه میشود:

2: مربوط بودن تبلیغ (Ad Relevancy)

 

Ad Relevancy مربوط بودن نوشته های تبلیغ شما به کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشد. برای مثال اگر کسی بدنبال تور استانبول می گردد باید با جمله ای مربوط به تور استانبول مواجه شود و نه جمله ای مربوط به تور استرالیا.

همچنین رعایت قوانین نوشتاری گوگل ادوردز و جذاب بودن تبلیغ شما برای ترغیب بیننده تبلیغ به کلیک آن تبلیغ امتیاز این بخش را برای شما بالا می برد، تجربه و مدرک گوگل ادوردزدر این زمینه کمک به نوشتن تبلیغات ادوردز مناسب میکند.

3 تجربه صفحه ورود کلیک کننده تبلیغ گوگلی شما (Landing Page Experience)

 

تجربه مثبت مشتری در صفحه ورود به عوامل مختلفی مانند سرعت لود صفحه، طراحی مناسب صفحه برای استفاده کنندگان موبایل ، آسانی استفاده از صفحه برای رفتن به صفحات دیگر و ادامه خرید و در نهایت مربوط بودن اطلاعات صفحه به کلمه کلیدی سرچ شده بستگی دارد.

سرعت لود پایین صفحه ورود حتی برای یک ثانیه باعث میشود بسیاری از کلیک کنندگان تبلیغ شما صفحه شما را باز نکرده و از آن خارج شوند. همچنین اگر مثلا شما تبلیغ تور استانبول کرده اید و مشتری را به صفحه اصلی وب سایت که انواع تورها در آن موجود است بفرستید بازدید کننده تجربه خوبی از جستجوی خود نخواهد داشت. بهتر است تبلیغ مربوط به تور استانبول به صفحه فرود مختص تور استانبول که مشخصات این تور توضیح داده شده است ارسال شود.

تمام این موارد با تستهای مربوطه قابل تشخیص و ارتقا می باشد.

 

در نهایت گوگل به شما بر اساس سه فاکتور بالا امتیازی بین 1 تا 10 (QS)می دهد که ضرب این عدد در میزان پرداختی شما برای هر کلیک(Bid) مکان شما در تبلیغات گوگل را مشخص میکند.

پس صرفآ پرداخت بیشتر به شما مکان بالاتر در تبلیغات صفحات گوگل نمیدهد.

بعنوان مثال اگر آژانس مسافرتی A مبلغ 10 سنت(Bid) برای تور استانبول بپردازد و امتیاز QSپنجداشته باشد :

Bid*QS= Ad rank

10*5=50

حال اگر آژانس مسافرتی B مبلغ 5 سنت یعنی نصف هزینه ای که آژانس A برای هر کلیک می پردازد هزینه کند و QS ده داشته باشد :

5*10=50

بنابراین هر دوی تبلیغات یک امتیاز دارند و پشت سرهم نمایش داده خواهند شد.

 با توضیحات بالا مشخص می شود که فروش پکیج گوگل ادوردز و قیمت گزاری ثابت برای کی وردهای مختلف  برای وب سایتهای مختلف یک فریبکاری برای سو استفاده از نا آشنایی تبلیغ دهندگان می باشد.

پیشنهاد می شود حتمآ قبل از انتخاب شرکتی که تبلیغ در گوگل شما را انجام می دهد از مدرک مورد تایید گوگل آن شرکت برای انجام تبلیغات گوگل اطمینان حاصل کنید.

برای گرفتن ایده در مورد تعداد سرچ کلمه کلیدی شما و حدود Bid مورد نیاز برای حضور در صفحه اول به گوگل پلنر مراجعه کنید که بهترین معیار برای محاسبه بودجه مورد نیاز شما برای تبلیغات گوگل می باشد.

جهت اطلاعات تکمیلی به سایت وی دیجی مارکتینگ مراجعه نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj