ساوتاجاناه

یک وبلاگ خیلی شیرین درباره تکنولوژی و اخبار جدید جهان - سعی میکنیم که جدیدترین اخبار را برای شما فراهم نماییم

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

فروشگاه لوازم یدکی لیفان

به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، لوازم یدکی لیفان مانند قطعات یدکی لیفان 520، قطعات یدکی لیفان 620 و به تازگی قطعات یدکی لیفان 820، لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان X60 در تهران و شهرستان‌های دیگر متقاضیان فراوانی پیدا کرده‌ است. به همین دلیل شرکت آریاپارت برای آسایش بیشتر مشتریان گرامی اقدام به واردات و فروش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

آیا خرید از فروشگاه های اینترنتی تجهیزات ساختمانی راهی به صرفه و قابل اعتماد است؟

 

در ابتدای تاریخ انسانها برای امنیت و داشتن یک سرپناه به غارها پناه می بردند. به مرور زمان برای بدست آوردن زندگی راحتتر، آسایش و رفاه فهمیدند که صخره ها و سنگ های میان کوه جوابگوی راحتی آنها نیست و شروع به ساختن خانه های امن و مرفه تر کردند. از آنجایی که انسان ها تمایل به زیبایی دارند به مرور زمان خانه هایشان را با چوب و برگ ها تزئین کردند و از آن پس هر روز بر وسایل رفاهی انسان ها افزوده شد. تا امروزه می بینیم که بشر از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده می کند تا هر چه بیشتر به آرامش و رفاه دست پیدا کنند.

رسیدن به آرامش و رفاه مقصد اصلی هر انسان و هدف نهایی هر جامعه ای است. همه ما دائما تلاش می کنیم تا به آسایش برسیم. حتی زمان هایی که سخت کار می کنیم و خودمان را تحت فشار قرار می دهیم هدفمان آن است که با کسب درآمد و خرید تجهیزات بهتر به رفاه و آسایش بیشتری دست یابیم.

بنابراین هدف نهایی همه ما در زندگی همین است که آرامش و آسایش واقعی برای ذهن و جسم خود و بقیه اعضای جامعه بوجود بیاوریم. در این میان سازمان ها و موسسات و شرکت هایی تاسیس می شود که هدفشان کمک به اعضای جامعه برای هرچه سریعتر رسیدن به هدفشان است. موسسات خدماتی، بانک ها و بسیاری از شرکت ها برای برآورده کردن قسمتی از نیاز افراد تاسیس شده اند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به بازاریابی محصولات و خدمات در بستر اینترنت، اپلیکیشن موبایل و دیگر رسانه‌های دیجیتالی مانند تلگرام اتلاق می‌شود. به زبان ساده سایت، اپلیکیشن موبایل, صفحه تلگرام و یا صفحه اینستاگرام شما همان مغازه شما در بازار و یا دفتر کار شما است و دیجیتال مارکتینگ جایگاه شما را در این بازار مشخص می‌کند. هرچه به این ابزار مسلط‌تر باشید معادل این است که جایگاه بهتری در بازار و به تبع آن در ذهن مشتریان خود خواهید داشت که منجر به فروش بیشتر خواهد شد. یکی از مهمترین مزیت‌های فضای آنلاین نسبت به دنیای واقعی این است که این امکان را به ما می‌دهد با هزینه بسیار کمتر نسبت به دنیای واقعی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم و اثر بخشی تمام کارهای انجام شده را با زدن چند کلیک مشاهده کنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj