در صرافی آینده روشن ما به ارائه خدمات مختلف ارزی مانند اعلان روزانه نرخ ارز و ارسال انواع حواله ارزی مانند حواله دلار، یورو و درهم (اینجا) می پردازیم. حواله ارزی، حواله بانکی، حواله سوئیفت و یا حواله تی تی TT یک حواله بین بانکی است که امروزه در بیشتر بانک‌های بزرگ دنیا از این روش برای انتقال ارز و ارسال حواله ارزی استفاده می‌شود. این روش، یکی از امن ترین و معتبرترین روش‌های انتقال ارز و ارسال حواله بانکی است و از آنجا که فقط بین دو بانک در دو کشور مختلف انجام می‌شود، از مشکلات انتقال سنتی دیگر ارسال حواله ارزی خبری نیست.

 

مزایای حواله ارزی یا حواله سوئیفت

روش انتقال حواله سوئیفت به صورت 24 ساعته است و شما می‌توانید در هر زمان به هر موسسه و بانک تعریف شده در 5 قاره جهان دسترسی داشته باشید.

کاهش هزینه‌های مربوط به کارمزد بالا حواله بانکی و عملیات و همچنین استفاده از استانداردهای بین‌المللی برای استفاده همه مردم جهان از این حواله

انتقال ارز و مبادله آن با بیشترین سرعت ممکن و فقط در چند ثانیه انجام می‌شود؛ البته به شرطی که هر دو طرف فعال باشند. در غیر این صورت چند ساعته انجام می‌شود.

با توجه به انتقال ارز از طریق بانک، یکی از امن ترین پروتکل‌های امنیتی برای این روش حواله بانکی استفاده شده است.

نام خود فرستنده در حواله ارزی ثبت خواهد شد.

فرد می‌تواند پول خود را با ارز داخلی کشور گیرنده دریافت کند.

فرد می‌تواند فاکتور فعالیت و حواله سوئیفت خود را به منظور ارائه به دانشگاه یا دیگر مؤسسات دریافت کرده و آن را نشان دهد.

هیچ گونه محدودیتی در مقدار پول وجود ندارد و فرد می‌تواند مقادیر کمتر از 5000 دلار را هم انتقال دهد.

پول شما مستقیم به حساب شخص واریز می‌شود و هیچ واسطی برای انتقال حساب وجود ندارد که خود این مسئله باعث افزایش امنیت می‌شود.

اطلاعات مورد نیاز برای حواله سوئیفت