فصل تعطیلات شلوغ ترین سال سال برای بازاریابان ایمیل است. علامت های تجاری برای ترویج کسب و کار خود تلاش می کنند و تلاش های زیادی را برای ایجاد جشن های مبارزات ایمیل تعطیلات رقابت می کنند. در این سال، روند هایی مانند تعامل و یادگیری ماشین ها به دست آمده است و می توان آنها را برای کسب نتایج بهتر از مبارزات تعطیلات خود استفاده کرد.

آیا برنامه ریزی برای فصل تعطیلات 2017 آغاز کرده اید؟ آیا شما در جایی گیر کرده اید و به دنبال پیشنهاد هایی هستید تا ایمیل هایتان را از بقیه جدا کنید؟ خوب، ما در اینجا برای کمک به شما با برنامه ریزی تعطیلات خود ساده تر هستیم.

در این وبلاگ ما شما را از طریق روند برای دنبال کردن و راه های آنها را در قالب های ایمیل تعطیلات خود را به منظور ایجاد نام تجاری خود را در مشتری صندوق صندوق پستی. بخوانید تا متوجه شوید.


1. برنامه و برنامه، کن

شروع برنامه ریزی برای ایمیل های تعطیلات خود را از سپتامبر خود. کریسمس در ماه ژوئیه و فروش جمعه سیاه در ماه جولای، کمپین هایی هستند که مارک ها به منظور ارائه مشتریان خود به پیش نمایش از آنچه که می توانند در طول تعطیلات انتظار داشته باشند، اجرا می شوند.


2. بخش ایمیل پایگاه داده خود را و ارسال پیام های سفارشی

ایمیل های مربوطه برای مشارکت مشتریان بهتر است. تقسیم پایگاه داده ایمیل شما و ارسال ایمیل های سفارشی و هدفمند، تاثیرات کمپین تعطیلات خود را افزایش می دهد. یک مطالعه توسط MailChimp نشان می دهد که کمپین های جداگانه نتایج بهتر را نسبت به کمپین های غیر جداگانه دریافت می کنند. نگاهی بیاندازید:

برای کارآیی ایمیل خودتان، جمع آوری داده ها از مشتریان خود و دسته بندی آنها به بخش های مختلف بر اساس منافع خود، رفتار خرید و جمعیت شناسی. بعد، ایمیل های شخصی و متناسب برای هر گروه ایجاد کنید و براساس آن برای ارسال حداکثر مشتریان، آنها را ارسال کنید.


هنگامی که بخش های خود را درست دریافت می کنید، می توانید مشتریان ایمیل های خود را با اطلاعاتی که می خواهید دریافت کنید، ارسال کنید. هرچه نزدیکتر به شناخت رفتار مشتریان دست پیدا کنید، بهتر است در خیاطی ایمیل های تعطیلات، طراحی واکنش بهتر و افزایش تبدیل شود.


3. ایجاد خطوط موضوع جذاب

تعطیلات در مورد افزایش فروش و جذب مشتریان هستند. برای اطمینان از توجه مشتریان به صندوق پستی خود، باید خطوط موضوع را جالب و جذاب بدانید. خط موضوع اولین چیزی است که مشتری می بیند و مهمترین عامل که باعث می شود مشتریان ایمیل های خود را باز کرده و مشاهده کنند. خطوط موضوع را مفید، قابل یادآوری و مشخص کنید؛ به آنها احتیاج پیدا کنید تا درگیر شدن بیشتر با آنها باشید. همراه با خط موضوع، متن پیش هدر نیز چیزی است که مخاطبان قبل از آن متوجه شده اند. با استفاده از emojis در خطوط موضوع کمک می کند تا در افزایش نرخ باز و به شما اجازه ایستادگی کردن. ایده های خطای پست الکترونیک تعطیلات بالا را که می توانید در ایمیل های تعطیلات خود در اینجا قرار دهید را بررسی کنید: Top 35 Outgoing Email Subject Lines to Boost Open Rate.

4. ایجاد تعامل با تعامل

هنگامی که صندوق ورودی مشتریان شما با ایمیل پر شده است، آسان نیست که ایمیل های نام تجاری خود را نادیده بگیرید. تعامل روند داغ است و استفاده از آن در ایمیل های تعطیلات شما می تواند در جذب توجه کاربر و جذب آنها در ایمیل های تجاری خود کمک کند. استفاده بیشتر از عناصر بصری مانند GIF های متحرک، فیلم ها، gamification و عناصر تعاملی مانند لغزنده ها، شمارنده ها و منوها در کمک به رانندگی و تبدیل آنها کمک می کند. اهرم طراحی ایمیل جنبشی و مطمئن شوید که مخاطبان مشترک خود را در نظر بگیرید و یک تجربه ی پشتیبان ایمن را طراحی کنید که در آن تعاملی پشتیبانی نمی شود.


5. شامل آموزش ماشین

یادگیری ماشین به شما امکان می دهد ایمیل های مرتبط، جذاب و به موقع را به مشتریان خود ارسال کنید. این به شما اجازه می دهد ایمیل های شخصی خود را برای هر یک از مشترکین خود طراحی کنید، به این ترتیب می توانید یک ارتباط 1: 1 با مشترکین خود داشته باشید. به جای ارسال یک ایمیل به همه افراد موجود در فهرست خود، محتوا محدودی را که بیشتر احتمال دارد آنها را درگیر کنید، ارسال کنید.


6. ترکیب ایمیل با اجتماعی

مشتریان شما ممکن است لزوما دسترسی به ایمیل در طول فصل اوج تعطیلات. بنابراین مهم است که کمپین های ایمیل خود را در تمام سیستم عامل های عمده رسانه های اجتماعی اجرا کنید. پیشنهادات تعطیلات خود را در همه کانالها مانند ایمیل، وبلاگ، اجتماعات و غیره ارائه کنید.