وبلاگنویسی در دهه گذشته راه طولانی ای را طی کرده است. از یک سرگرمی به یک حرفه ای قابل احترام گذشت و اکنون یک پدیده جهانی است.

در اینجا معامله ای است:


بسیاری از سیستم عامل های وبلاگ نویسی وجود دارد، اما همه آنها رویکردهای متفاوت دارند. آنچه برای یک نوع وبلاگ کاملا کار می کند ممکن است ایده آل برای دیگران باشد.


امروز ما قصد داریم به بهترین سایت های موجود در وبلاگ دسترسی پیدا کنیم و هر یک را در عمق بررسی کنیم. ما از لیست گسترده ای از ابزارهای وبلاگ نویسی استفاده خواهیم کرد که می توانید در هر بخش از وب سایت خود استفاده کنید.


چگونه یک پلت فرم بلاگ انتخاب کنیم

انواع مختلفی از سایت های وبلاگ نویسی و تنظیم وبلاگ شما وجود دارد. رایگان، Freemium، خود میزبانی، و وب سایت های سازنده وبلاگ سیستم عامل.

وقتی با وبسایت های رایگان وبلاگ می آیید، چند اخطار وجود دارد:


شما یک دامنه یا زیر دامنه مشترک دارید (برای مثال، نام وبلاگ شما www.blogbasics.wordpress.com یا www.blogbasics.blogspot.com است).

شما از لحاظ فنی از وبلاگ و محتوای آن استفاده نمی کنید.

شما نمیتوانید آن را به طریقی که میخواهید، کسب درآمد کنید.

البته، هیچ یک از این موارد شما را از شروع یک وبلاگ موفق و انتقال آن به گزینه خود میزبانی متوقف نمی کند. به سادگی مهم است که این چیزها را قبل از ورود به یکی از سیستم عامل های زیر وارد کنید.


خواندن توصیه می شود:

این بهترین سایت های وبلاگ در حال حاضر در اینترنت در دسترس است. نگاهی به هر یک از آنها داشته باشید و مطمئن باشید که در نظر بگیرید که چگونه آن را به وبلاگ شما که سعی در ایجاد آن دارید، تلقی می کند.


1. وردپرس

من بهترین پا را در اینجا قرار می دهم و با وردپرس بزرگ شروع می کنم. این پلت فرم به راحتی محبوب ترین گزینه ها برای وبلاگ نویسان و طراحان وب است.

نام دامنه به عنوان یک جایزه. شروع به استفاده از این لینک کنید.

وردپرس مسئول 76.5 میلیون وبلاگ است و شمارش دارد! دلیل آن بسیار محبوب است که با انعطاف پذیری و ویژگی های منحصر به فرد آن، مانند توانایی سفارشی کردن permalinks خود، انجام دهید. ابزارهایی که در اختیار شما هستند، برای ایده آل برای مبتدیان مناسب است، اما برای جانبازان نیز به اندازه کافی عمق و آزادی وجود دارد تا پاهای خود را گسترش دهند.


در بالای این، وردپرس دارای تم ها و پلاگین ها است. این دو ویژگی به شما امکان می دهد به آسانی سفارشی کردن ظاهر و احساس سایت خود را. تم ها به شما می دهد پوسته های ساخت یافته و پلاگین ها قابلیت هایی مانند ردیابی SEO، تجزیه و تحلیل، دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و خیلی بیشتر را اضافه کنید.


وردپرس به طور مداوم بهبود می یابد و همچنین به روز رسانی می شود. این طراحی منبع باز اجازه می دهد تا هر کس برای بهینه سازی برنامه و اضافه کردن قابلیت های جدید به نظر می رسد مناسب است.


چه نوع وبلاگ ها باید از WordPress استفاده کنند؟


وبلاگ شخصی

اوراق بهادار آنلاین

سایت های تجارت الکترونیک

فقط در مورد هر نوع سایت، واقعا

2. بلاگر

Blogger به دلیل مالکیت گوگل، نام خانوادگی است. این بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال چیزی بسیار سریع و بسیار ساده هستند.


از آنجاییکه گوگل طراحی طراحی کاربر پسند است، شما یک بلاگر را در عرض چند دقیقه و یک پست در عرض یک ساعت منتشر خواهید کرد. این واقعا به همین سادگی است. البته این نکته است که برای کاربران پیشرفته زیادی وجود ندارد.


چه نوع وبلاگ ها برای Blogger خوب هستند؟


وبلاگ های ساده و تمیز

وبلاگ های متمرکز بر محتوا

مبتدیان به دنبال وبلاگ نویسی هستند

3. شبح

Ghost یکی دیگر از پلت فرم های وبلاگ نویسی باز است که تمرکز خود را بر استقبال کاربران پیشرفته در پلتفرمی می کند که کنترل کامل بر ظاهر وب سایت آنها را دارد.


به این ترتیب، Ghost بسیار شبیه وردپرس است، اما ویژگی های چندگانه ای را ارائه می دهد که از جمعیت می تواند آن را برجسته کند. برای شروع، یک ویرایشگر صفحه ی Split وجود دارد که پیش نمایش زنده را در سمت راست در حالی که در سمت چپ کار می کند، ارائه می دهد.


پشتیبانی از چندین کاربر همچنین توانایی کار در کنار یکدیگر و همکاری با تیم یا همکار نویسنده در وبلاگ شما را اضافه می کند. این محتوا به همان شیوه ای که ایمیل ها را می بینید، سازماندهی شده است که باعث می شود کار گردش خود را انتخاب و انتخاب کنید.

چه نوع وبلاگ ها باید شبح استفاده کنند؟


وبلاگ ها با طراحی پیشرفته و پیچیده

کسب و کار آنلاین

وبلاگ ها با یک تیم بزرگ از نویسندگان