DevriX در اواخر سال 2010 تاسیس شد و ما در حال حاضر یک تیم از 30 وردپرس برای نگهداری و توسعه SME ها و راه اندازی سریع است. با 6 وردپرس هسته در تیم ما، ما متعهد به حل انواع مشکلات است که هر کس دیگری سعی در اجتناب از هدف. 🙂

 

علاوه بر بخش مهندسی، ما همکاری یک سازمان را با HubSpot امضا کردیم. به عنوان طرفداران آواز بازاریابی ورودی، بخش بازاریابی ما با نزدیک شدن پروژه ما به کشف فرصت های کسب و کار جدید برای مشتریان بلند مدت ما - خودکار سازی فرایندهای آهسته، یافتن کانال های کسب درآمد جدید برای مقابله و حرکت دادن چشم اندازها به سمت پایین تر قیف، کار می کند.

 

من کلاه های هفتگی و حتی روزانه را می پوشم. شما می توانید اشکال زدایی از مسائل همزمان تند و زننده در پشت توازن بار، پیش نویس یک پیشنهاد برای یک پروژه جدید، آماده سازی برخی از سوالات مصاحبه مبتنی بر رفتار رفتاری و یا به روز رسانی گزیده ای برای یک پست وبلاگ آینده پیدا کنید.


آیا شما با مخاطبین خود به اشتراک می گذارید، چگونه با وردپرس شروع کردید؟


یک شرکت رسانه ای که در سال 2005 کار میکرد، یک پروژه وبلاگنویسی را شروع کرد (به یک WordPress.com محلی فکر کنید). ما به بررسی سیستم های مختلف وبلاگ نویسی اختصاص یافتیم و وردپرس یکی از گزینه های واضح بود. من اولین وبلاگم را شروع کردم، چند پروژه مبتنی بر وردپرس را برای مشتریان ساختم و در اطراف نگهداری کردم.

در برخی موارد، من به طور کامل به وردپرس تغییر کرده ام. ما مدت زمان زیادی را صرف ساخت داشبورد قدیمی مدیر با ویژگی های CRUD و نقش کاربر در چارچوب های متعدد به جای تمرکز بر مشکلات تجاری کردیم.


سه دلیل اصلی برای اینکه چرا تازه واردان وبلاگنویسی باید بلاگ خود را با وردپرس به جای CMS دیگر شروع کنند چیست؟


توسعه پذیری وردپرس 30٪ از وب امروزه را فعال می کند. هر SaaS یا ارائه دهنده خدمات برای یک پلاگین یا یک فرم دیگر از ادغام بدون درز با وردپرس است.

 

سلسله مراتب قالب نیز درخشان است. شما در حال مبارزه با تکرار یک طراحی تصادفی 1: 1 با CMS محبوب دیگر هستید.

 

انعطاف پذیری پایگاه داده مطمئنا یک پوزیشن است. دروپال نیز بسیار قدرتمند است، اما به عنوان شهودی نیست و از نیازهای وبلاگ نویسان خارج از جعبه پشتیبانی نمی کند.

مالکیت داده شما می توانید در Medium یا LinkedIn Pulse بنویسید، اما کپی خود را ندارید. این در برخی مواقع دیر یا زود شما را گاز می زند.

شروع مقرون به صرفه شما به سختی می توانید راه حل حرفه ای خود را بکشید، اما می توانید با یک سایت DIY شروع کنید تا زمانی که برخی از کشش ها دریافت می کنید و می توانید هزینه یک پروژه WordPress را به درستی توسعه دهید.

هزاران پلاگین در دسترس وجود دارد که به ما در ایجاد یک وبلاگ بهتر و کاربردی کمک می کند. سه انتخاب برتر شما چیست؟


پلاگینها در حقیقت پیچیده هستند - کد کافی برای پیدا کردن و حمایت از صدها نفر از فروشندگان میزبانی وب (و نسخه مربوط به سرور / پی اچ پی) واقعا روی حیله و تزویر است.

 

گفتنی است که سه اولی که به ذهن می آیند عبارتند از: Yoast SEO، MailChimp برای وردپرس، فرم تماس 7. سایت شما را زیبا نمی کند، اما شما در Google بهتر رتبه بندی کنید، برخی از ایمیل های ایمیل را ضبط کرده و مطمئن شوید که تبلیغ کنندگان قادر به با شما تماس بگیرید


انتظار میرود ویرایشگر Gutenberg در نسخه وردپرس 5.0 منتشر شود و باید به طور پیش فرض WP Editor جایگزین شود. فکر میکنی ما این کار را میکنی؟ آیا مردم می خواهند از آن عاشق یا نفرت بگیرند؟


انتقال همیشه دشوار است - خوب یا بد. این یک پدیده روانشناختی طبیعی است، زیرا مردم نمی دانند که چه چیزی از دست می دهند و به مجموعه ای از ویژگی های جدید استفاده نمی شود. به نظر می رسد ترسناک، آیا این؟

 

گفتم، من آن را به عنوان یک حرکت مثبت به سوی سیستم مدیریت محتوا بهتر و قوی تر می بینم. ما زمان زیادی را صرف ادغام متباکس های سفارشی، ساخت مناطق ویجت در صفحات، مهاجرت سازندگان بصری و غیره کرده ایم. ما حتی سازنده وردپرس ویژوال خود را فقط ساختیم تا بتوانیم ردیف ها و ستون ها را در طرح ما ایجاد کنیم.

 

گوتنبرگ قطعا امیدوار کننده است. من فکر نمی کنم که هنوز به اندازه کافی بالغ شده است - پشتیبانی متابولیسم از پلاگین های مختلف خارج از آن یا ارائه API انعطاف پذیر برای ساخت افزودنی های جدید. اما سریع میرسد طول می کشد، اما هر دو کسب و کار کوچک و شرکت ها از ارتقاء بهره مند خواهند شد.


آیا می توانید بگویید که آینده ی وردپرس چیست؟


ارسال یک Arduino میزبانی وب سایت وردپرس را در تسلا بعدی برای مریخ؟

 

سخت است بگویید. وردپرس در حال دریافت کشف است - اما هنوز هم اساسا توسط وبلاگ نویسان، شرکت های کوچک، مجلات برداشته شده است. ما در پروژه های وردپرس با شرکت های مختلف کار می کنیم. با این حال، بسیاری از آنها از استفاده از "پلت فرم وبلاگ نویسی" شناخته شده برای یک محصول واقعی در خانه شگفت زده هستند.

طرح های خاصی نظیر API REST می تواند به کسب و کار برای ایجاد برنامه های کاربردی موبایل، دسکتاپ، SPA، تعامل با وردپرس به عنوان موتور خارجی کمک کند. Gutenberg می تواند تجربه کلی کاربران را در حین مدیریت محتوای بهبود دهد. تمرکز بر دسترسی مهم برای دولت ها و دانشگاه ها است. این قطعا یک حرکت در جهت درست است.

 

به دست آوردن WooCommerce توسط Automattic ممکن است به WooCommerce به سمت بزرگ فروشگاه های تجارت الکترونیک از آنجا کمک کند. مشتریان هنوز Shopify را انتخاب می کنند و یا Magento را به عنوان پلت فرم خرید آنلاین خود انتخاب می کنند - حتی اگر WooCommerce انتخاب پیشرو برای فروشگاه های آنلاین کوچکتر باشد.


آیا چیزی است که شما می خواهید در وردپرس تغییر دهید؟


بسیاری از چیزها - اگر چه ممکن است به طور کلی به اکوسیستم آسیب برساند.

 

تمرکز بر کیفیت بهتر کد عالی خواهد بود. سرکوب اصلی برای شرکت ها و سازمان های بزرگ، پلاگین هایی است که اطلاعیه ها (و یا حتی خطاهای فوری در زمان)، هشدارهای امنیتی، نشت عملکرد و موارد دیگر را پرتاب می کند. من حتی در مورد بازار موضوعات حق بیمه بحث نخواهم کرد - امروزه بسیار دشوار است که تم های پرداخت شده با کیفیت بالا را پیدا کنید.

 

درون وردپرس هسته - استخراج چارچوب هسته بزرگ خواهد بود بزرگ است. وبلاگ نویسان و شرکت های کوچک اغلب به Squarespace، Weebly، Wix به عنوان جایگزین های ساده برای سایت های ساده نگاه می کنند. شرکت ها سیستم های مدیریت محتوا وب سایت یا گزینه هایی مانند دروپال را به سادگی در نظر می گیرند زیرا به نظر می رسد بالغ تر و حرفه ای تر (و به طور خاص به بازار عرضه می شوند).

 

راهی برای خدمت به مخاطبان بسیار عالی خواهد بود. یا حداقل یک پروسه تاسیس برای شرکت ها را حفظ کنید - یک لیست کوتاه از پلاگین های مناسب و مناسب، بهترین شیوه ها برای مقیاس سازی شرکت ها (کسانی که 5 سال از آن حمایت می شوند)، یک نقشه راه برای آنچه که در آینده می آید، چیزهایی مثل آن است.

 

در داخل جامعه - کمتر "نژاد به پایین". نصب وردپرس یک سرویس معمول است که امروزه ارائه می شود و هزینه ها به 50 دلار و یا حتی پایین تر می رسند. سفارشی سازی سایت ساده ممکن است برای 100 دلار فروخته شود. این واقعا در زمینه های مهم مرتبط با ثبات، مقیاس پذیری، امنیت - و به محض اینکه کسب و کار شروع به گرفتن برخی از کشش، همه چیز شکسته و مشتریان ممکن است به خوبی از دست دادن کسب و کار خود را لمس نیست.