همانطور که ما نسبت به سه ماهه چهارم سالگی رقابت می کنیم - مهمترین زمان برای بازاریاب ها - ما می بینیم که کسب و کارها برای رسیدن به حداکثر تبدیل شدن به کسب و کار خود، تلاش می کنند. صرف نظر از نوع کسب و کار، بازاریابی در طول فصل تعطیلات به نوبه خود کاملا جدید است.


فصل تعطیلات تقریبا در اینجا است و از اینرو، برای برنامه ریزی و اجرای برنامه تعطیلات ایمیل خود، 10 نفری از بازاریابی ایمیل و دنیای رسانه های اجتماعی، به شما راهنمایی، ترفندها و پیش بینی ها در این شگفت انگیز متن باز - بازاریابی ایمیل بازاریابی نکات و روند ها - کارشناسان صحبت می کنند!

جالب ترین پانل اینجاست:

روند بازاریابی پست الکترونیک تعطیلات توسط کارشناسان پیش بینی شده است

ما از متخصصان ما خواسته ایم تا برخی از نکات برجسته ای که در زمینه بازاریابی ایمیل انتظار می رود این فصل تعطیلات را با برخی نکات و ترفندهای عملی برای برنامه ریزی مبارزات ایمیل تعطیلات موثر ببینیم. ما پاسخ های خود را تثبیت کردیم، و توصیه های بیشتر توصیه می شود:

نوآوری با تعامل

ما در ابتدای سال پیش میلادی سال 2017 میلادی سالانه ایمیل های تعاملی بود. و جالب است که 5 نفر از 10 کارشناس ما بیشتر از استفاده از عناصر تعاملی برای ادامه تعطیلات توصیه می کنند. ارسال ایمیل های جنبشی و پیوستن پیام با عناصر بصری کمک خواهد کرد تا خوانندگان بیشتری را جذب و توجه مشترکین به ایمیل های خود را در زمانی که صندوق پستی بسیار شلوغ است جذب کند.

اتخاذ جداسازی دقیق تر و هدف گذاری

تقسیم پایگاه داده ایمیل شما بسیار مهم است به منظور ارسال پیام های مربوطه، به موقع و متناسب با مشترکان خود. مشترکین تقاضای ارزش بیشتری دارند، خدمات بیشتری دارند و ارتباط بیشتری دارند. بنابراین نزدیک تر به درک رفتار کاربر مخاطبان هدف خود، بهتر از شما خواهد شد در ایجاد پیام های سفارشی. پایگاه داده خود را براساس سن، جنسیت، جمعیت شناسی، و الگوی خرید تقسیم کنید تا مشترکین / مشتریانتان احساس خاصی داشته باشند و در نتیجه آنها را درگیر کنید.


ساخت طراحی پاسخگو

با 54 درصد از مشترکین، ایمیل های خود را در یک دستگاه تلفن همراه مشاهده می کنند، یعنی بیش از نیمی از مشتری شما؛ ضروری است که شما شروع به طراحی ایمیل با موبایل کنید. لازم است اطمینان حاصل شود که قالب های ایمیل تعطیلات شما طراحی شده در همه دستگاه ها به خوبی ارائه می شود.


اضافه کردن سرگرمی با Gamification

Gamification کمک می کند تا در رانندگی بیشتر کاربر و همچنین در نگه داشتن کاربران درگیر است. برخی از عناصر سرگرم کننده را به ایمیل های خود اضافه کنید و ببینید که چگونه این کار تعطیلات را برای کارزار ایمیل خود کار می کنند.


شامل آموزش ماشین

در جهان بازاریابی ایمیل، این دوران ایمیل های هدفمند است. تحویل 1: 1 ارتباط با در نظر گرفتن آموزش ماشین. با استفاده از ابزارهای زیادی، علم موشک نیست و به شما در ارائه توصیه های بصری به مشتریان کمک می کند.

تنظیم پیش فرض مناسب

انیمیشن و تعاملی قطعا می تواند ایمیل های شما عالی باشد. با این حال، اطمینان حاصل کنید که یک تجربه جایگزین مناسب برای آن دستگاه ها و مشتریان ایمیل که در آن تعاملی پشتیبانی نمی شود، طراحی کنید.


این فقط یک نگاه اجمالی از راهنمایی هایی است که توسط نفوذگران به اشتراک گذاشته شده است. برای دیدن اطلاعات بیشتر به این Infographic مراجعه کنید و کتاب الکترونیکی را برای مشاهده دقیق تر روند بازاریابی ایمیل در سال 2018 دانلود کنید.


به دنبال موفقیت شما با بازاریابی پست الکترونیک تعطیلات شما!